Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok SG - akadémia vzdelávania
Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob nahlásenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník podujatia SG - akadémie vzdelávania nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu SG - akadémia vzdelávania, Duklianskych hrdinov 1004/9, 093 01 Vranov nad Topľou, e-mailom na slavkagazdová@gmail.com alebo telefonicky na 0911 235544. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia. Pri nahlasovaní reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.
Riešenie reklamácie
SG - akadémia vzdelávania sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie SG .- akadémia vzdelávania poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- Vrátenie zaplatenej sumy
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom
Záverečné ustanovenia
SG -akadémia vzdelávania si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované SG - akadémiou vzdelávania.