Reklamačný poriadok


Reklamačný poriadok SG - akadémia vzdelávania

Definícia reklamácie

Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

Spôsob nahlásenia reklamácie

Reklamáciu môže účastník podujatia SG -  akadémie vzdelávania nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu SG - akadémia vzdelávania, Duklianskych hrdinov 1004/9, 093 01 Vranov nad Topľou, e-mailom na slavkagazdová@gmail.com alebo telefonicky na 0911 235544. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia. Pri nahlasovaní reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.

Riešenie reklamácie

SG - akadémia vzdelávania  sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie SG .- akadémia vzdelávania poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.

Formy riešenia reklamácie

Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

  • Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
  • Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
  • Vrátenie zaplatenej sumy
  • Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom

Záverečné ustanovenia

SG -akadémia vzdelávania si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované SG - akadémiou vzdelávania.